1
 
   ELEKTROONIKAMUUSEUM.EE \ EST \ EESTI ARVUTID \ JUKU ARVUTI TARKVARA \ ZOO
EST
RUS
ENG
 
 
 LOGIRAAMAT     
 
 JUKU 
 
 RAAMATUKOGU             
   
    TARKVARA  
 EMULAATOR 
 LISASEADMED 
 EKSPONAADID  
       
 

ZOO

ZOO mängu lugu
 
Arvutimängu ZOO mootori programmeeris E.Filippov 1988. aastal ja seda levitati masinkoodi 16-süsteemis väljatrükina.
Vahur Sinijärv toksis mängu 1991. aastal masinkoodist sisse ja kohendas selle Juku arvutile, mängule tegi algupärased levelid Kalle Tomingas. Mäng põhineb ideelt "Lode Runneri" tüüpi mängudel, kus peategelane saab redelite ja tellistest seintega labürintides tagaajajate eest põgenedes neid lõksu püüda, kaevates põrandapinna sisse auke.

 

 

 

JUKU ARVUTI EMULAATOR

+ + käivita Juku arvuti operatsioonisüsteem EKDOS (CP/M)

ZOO + käivita mäng, alustamiseks

Emulaatori taaskäivitamiseks vajuta interneti brauseris "refresh"

Tutvuge ka JUKU ARVUTI emulaatori kiirjuhendiga siit

 




ZOO


Üles
  


Vasakule         Paremale


  
Alla

  Kaeva vasakult

  Kaeva paremalt

  Mäng kiiremaks

  Mäng aeglasemaks

  Sure

  Välju mängust

 

KOMMENTAARID